ניהול שינויים בארגון

"להשתפר זה להשתנות.
להיות מושלם זה להשתנות לעתים תכופות"

וינסטון צ׳רצ׳יל

גמישות ארגונית
בסביבה משתנה.

אנו חיים בסביבה משתנה המחייבת ארגונים ועובדים להיות גמישים ולהתאים את עצמם כל הזמן.

אז איך מנהלים שינוי? אמנות הפיתוח הארגוני בתהליכי שינוי היא היכולת לאפשר לארגון לתפקד באופן שוטף, ובמקביל לבנות את העתיד החדש. לעבוד על פי תכנית סדורה, ויחד עם זאת גמישה ורגישה לצרכים המשתנים.

אופן העבודה שלנו מתחיל מהסוף…אנו מתחילים בשאלה לאן רוצים להגיע? מדייקים יחד את הצורך ומגדירים יעדים ומטרות, כדי לגרום לשינוי לקרות.

מעבר להתאמות המבניות, תהליכי העבודה והתרבות הארגונית – ניהול נכון של שינוי מחייב גם התייחסות לאלמנטים "רכים"  כמו רגשות, עמדות והרגלים קודמים – אלו הם "מאובנים ארגוניים" שללא טיפול מתאים יהוו אבן נגף לכל שינוי.

חושבים להוביל שינוי אצלכם בארגון? קפצו אתנו למים ! לא רק אתם תרגישו בתוצאות, אלא גם העובדים והלקוחות שלכם.

Illustration-for-management

מרגישים שצריך לפעול?

מלאו פרטים ונחזור אליכם